Ανδρεοπούλου Αλεξία
1990 – 1995 à Φοίτηση στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Ulster της Μεγάλης Βρετανίας. Απόκτηση Πτυχίου Ψυχολογίας με Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Βαθμός Πτυχίου: 8,75).
Πτυχιακή Εργασία – Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ αυτοεκτίμησης, κοινωνικής σύγκρισης, στίγματος και βαθμού κοινωνικής ένταξης σε άτομα με νοητική στέρηση.
1995 – 1999 à Εκπόνηση Διδακτορικής Διατριβής με Πανεπιστημιακή Υποτροφία του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Kent στο Canterbury.
Θέμα Ερευνητικής Διατριβής: «Ο Ρόλος της Αυτοεκτίμησης στις Διομαδικές
Σχέσεις»
Επιβλέπων Καθηγητής 1: Diane M. Houston, Professor in Psychology
Επιβλέπων Καθηγητής 2: Dominic Abrams, Professor in Psychology
Επιτροπή Κρίσης: Geoffrey Stephenson (internal examiner), Professor of
Psychology, University of Kent at Canterbury.
Jose Marques (external examiner), Professor of
Psychology, University of Porto at Portugal.
2ΑΥΓ98 – 16ΑΥΓ98 à Διδακτορική Εκπαίδευση στην Πειραματική Ψυχολογία στα πλαίσια του 9ου Καλοκαιρινού Σχολείου* της Ευρωπαικής ‘Ενωσης Κοινωνικής Ψυχολογίας στο Katholieke Universiteit Leuven του Βελγίου.
Υπεύθυνοι προγράμματος: Jef Nutin (Katholieke Universiteit Leuven, Belgium), Eddy Van Avermaet (Katholieke Universiteit Leuven, Belgium), Jacques-Philippe Leyens (Universite Catholique de Louvain, Belgium).
(* Τα καλοκαιρινά σχολεία οργανώνονται κάθε 3 χρόνια από την Ευρωπαική ‘Ενωση Κοινωνικής Ψυχολογίας με στόχο την δημιουργία ερευνητικών ομάδων. Με την καθοδήγηση διακεκριμένων ακαδημαικών από την Ευρώπη και την Αμερική οι συμμετέχοντες στα καλοκαιρινά σχολεία σχεδιάζουν προτάσεις μελλοντικής έρευνας. Οι αιτήσεις των υποψηφίων για το καλοκαιρινά σχολεία είναι πολλές και από διάφορες χώρες αλλά ένας περιορισμένος αριθμός υποψηφίων γίνεται κάθε φορά δεκτός).